יום שני, 14 באפריל 2014

איך מתפעלים חמור?


לפני כמעט 3 שנים השתתפתי בפרויקט שלקח 4 משפחות אל חיים שלפני 100 שנה.
זה נקרא סדרה דוקומנטרית, וזה סוג של ריאלטי, אבל ללא הדחות וללא משימות, או פרסים. אז מה מעניין בזה? גם אני שאלתי.

הלכתי עם חבריי בחיים לתוכנית בה כל רגע אני מצולמת ומתועדת. ומה אני יותר אוהבת ממצלמה? אז כן, אני מתרגשת שאהיה על המסך, גם אם זה לא בתפקיד משחקי דרמטי.  כן, אני שמחה שהמשפחה שלי רואה אותי. 
החבורה של "אז"
החבורה של "היום"

אבל אני רוצה לספר לכם שאני עברתי שם חוויה בלתי רגילה, ואני נרגשת ביותר לקראת השידור. תחשבו שפתאום אתם מקבלים תקופה מהחיים שלכם מצולמת ומתועדת, ולא סתם תקופה. תקופה שבה הכרתם חברים טובים, שלמדתם דברים חדשים ובעיקר תקופה שבה הכרתם את עצמכם טוב יותר.
אני חלבתי פרות, אני חיבקתי כבשים והרמתי אפרוחים מתים, אני בישלתי מרק ועשיתי כביסה ביד, אני חייתי עם עוד אנשים שאני לא מכירה, ואני הסתובבתי בלי מראה, בלי שמפו, בלי מסרק ובלי תחתונים. אני שאבתי מים מהבאר, אני הסתובבתי עם עששית, ואני בכיתי מול אנשים.
כן, זה הרגע שאני הכי גאה בו, ומתרגשת לראות.
בעיניי המשפט "כשאת בוכה את לא יפה" הוא בין הביטויים השגויים השגורים בפינו, כי את הכי יפה כשאת בוכה. זה חושף את כל הרגשות, כי השפתיים מתנפחות, והעיניים מספרות סיפור, וזה רגע אמיתי של האדם.
ולכן, אולי רבים מכירים את דמותי החיצונית בעולם הפייסבוק, מכירים את אהבתי לבגדים ומכירים את ריקודיי על הבר. אבל מעטים הם האנשים שקיבלו מפתח שפותח ומסיר את כל השכבות שמסתירות את הרגשות האמיתיים. מעטים האנשים בחיי שבאמת ראו אותי בוכה,
ובתוכנית הזו, אני חושפת את זה, ואני נשברת, ואני בוכה, ואני מתרגשת, ואני פשוט "אני".
ופתאום, אני נחשפת לא רק מול אדם חדש, אלא מול אומה שלמה.

אז אומנם עברו קרוב ל-3 שנים, בהם עוד יותר התבגרתי והתעצבתי, ואני אראה אותי כ"אפרת" של פעם, כי גם 3 שנים זה זמן לא מבוטל בהתבגרות, אבל גם החוויה הזו בהחלט השפיעה עליי ושינתה אצלי כמה דברים בהסתכלות על החיים.
אני לא יודעת מה יראו, ומה לא יראו. עד כמה הוציאו או התרכזו ברגעים שהיו חשובים עבורי. אני לא יודעת איך יערכו אותי, ואם יחליטו לתייג אותי ככזו או אחרת, ואיך אצא בתוכנית הסופית. אבל אני יודעת שעם כל הקלישאה שבדבר, התוכנית הזו, לא הייתה עבורי רק מצלמה, היא הייתה חוויה שזכיתי לה, והיא פרוייקט שאני מאוד גאה להיות חלק ממנו.
מוזמנים לחוות את זה איתי.
ולגלות איך מתפעלים חמור.



שידורי קשת, ערוץ 2.
שבת 12.4- 21:55 ערוץ 2.
רביעי 16.4- 22:00
חמישי 17.4- 22:00
שבת 19.4- 22:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה